this means war

2012-02-21 ♥ 04:04:27
vi slog till på ett biobesök när vi ändå var i farten liksom, och såg this means war som hade premiär i fredags. i början kändes det lite som en lame bond-film, och jag funderade på vad fasen jag gjorde i just den biosalongen, och om det eventuellt gick nåt bättre i en annan salong så jag kunde byta. men den var asrolig! jag skrattade så jag kiknade emellanåt alltså. helt sinnessjuk film. och en aning awkward, men det gjorde liksom inget. för det mesta hinner jag kolla på klockan ett par gånger när jag går på bio, men det gjorde jag inte denna gång. den hade det mesta - skratt, romantik, lite drama och stänk av tjejvänlig action. 5 av 5 toasters! har sverigepremiär till helgen, se den!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0