thursday, february 16th

2012-02-17 ♥ 00:10:25

torsdag = boot camp, men det vet ni väl vid det här laget. jobbigaste ever. jag ville typ dö, hade sådan puls att jag trodde att öronen skulle explodera! efter det hängde vi hos Josefine ett tag, käkade fruktsallad och hade det allmänt gött. hann även med lite häng

nu står jag och väntar på att middagen ska bli färdig. ungarna har så sjukt dåliga matvanor, och äter aldrig samma sak, så här står jag VARJE kväll och lagar tre olika maträtter. en till ena ungen, en till andra och en till mig. känner mig lite lätt less på det just nu. men det går väl över. jag borde väl vänja mig, föräldrarna bryr sig ju inte om vad barnen äter så så länge dom inte ber efter sockerflingor och mjölk lägger jag mig inte i längre..

och btw, min alla hjärtans dag date igår var den bästa alla hjärtans dag date kag haft! kanske för att jag hade äran att dejta min fina pärla till vän. glass och en sväng i mallet, med fetaste självförtroendena ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0