det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig.

2012-01-09 ♥ 08:30:00
jag är ledsen, men idag klippte jag alla våra band. liksom bokstavligt. vi har haft det jävligt fint du och jag. en längre tid, och mot slutet var vi oskiljaktiga. men ibland måste man liksom ta steget. du har varit så jäkla kall och hård på sistone, nästan stoppat mitt blodflöde. jag ville inte att det skulle behöva gå såhär långt. hade hoppats på att vi skulle kunnat lösa det här på ett smidigare och bättre sätt för oss båda. mindre smärtsamt. men a girl's gotta do what a girl's gotta do. nu är det över. fick ett blödande sår på köpet. känns väldigt tomt, och vansinnigt skönt. ska göra allt jag kan för att få återförenas med dig i framtiden, men för nu, åtminstone tills jag kommer hem/har råd laga oss lägger jag dig på hyllan. som sagt, vi hade ett par fina år.

nu känns mitt långfinger tomt, jag är ledsen över att ha behövt ta till tången. men kära girlpower-ring, jag ska laga dig när jag har råd. och nångång i framtiden ska du få sitta på mitt långfinger igen. jag lovar det! i'm gonna miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0