en awesome söndag

2012-01-23 ♥ 04:39:18

har haft den roligaste dagen ever. körde till brockton imorse för att hänga med elise. hennes farmor fyllde 80 år så jag blev med glädje körd dit där jag träffade hela hennes släkt på pappa alans sida. dom är heeeelt galna men så sjukt roliga! efteråt pyste jag och elise till ikea och sen ett mall som jag för tillfället tappat namnet på innan vi stack in till boston och åkte skridskor på "the frog pond". avslutade med varm choklad innan vi åkte tillbaka till henne och chillade innan jag var tvungen att åka tillbaka. nu ligger jag nedbäddad och glor på vänner igen, bara två säsonger kvar... hehe. så tack till elise för en fantastisk dag!

och jag nåddes precis av nyheten om en liten ny kusin i klanen. en liten vincent sa hej till världen igår. stort grattis, och jag önskar all lycka till er (också önskar jag att jag var hemma i sweden och fick gosa lite med pyret!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0