golden globe 2012

2012-01-17 ♥ 03:43:22

så jag kikade litegrann på golden globe galan igår eftersom min värdmamma satte på det när vi åt middag. tydligen älskar hon och lilltjejen att titta på klänningarna. jag har aldrig tålamod till sådana galasändningar (tröttnar alltid innan det är slut och googlar hellre på vimmelbilder från kvällen) men hann under middagen reflektera över två saker.
nummer 1: jag håller på att kämpa mig igenom alla 10 säsonger av vänner just nu, vilka spelades in runt 98-04. då hade matt le blanc (joey) fortfarande mörkt fint hår. jäklar i min lilla låda alltså vad gråhårig karln är nu för tiden! höll på att hosta upp laxen av ren chock.
nummer 2: madonna, vad tänkte du med när du valde klänning? tjusig sådan, men alldeles för liten! här höll jag istället på att sätta laxen i halsen. stackars. tror jag. eller var det meningen att hennes tuttar skulle se ut sådär?



Kommentarer
Postat av: Daniella

SVAR: Okej, härligt :) Jo jag har haft en toppen start på veckan. Vad har du för dig då? :D

2012-01-17 @ 08:12:27
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: malin

hahahah! stackars var kanske inte rätt ord egentligen, madonna gör väl som hon vill, hon är ju trots allt madonna en av världens största artister. och just för att hon gör som hon vill; stackars! att hon inte hade bättre smak på kläder!

2012-01-17 @ 10:44:14
Postat av: Caroline

förlåt att det tog sånt tid att få ett svar, har haft mycket att göra haha :) oja det känns bra riktigt bra att göra det rätt så att säga :) jadu vart finner jag den? jag tänker på att jag mina knän knappt orkar längre, jag tänker på hur jävligt det är att prova kläder och inte kunna ha ett skit, jag tänker på hur bra jag skulle må psykiskt och fysiskt. jag tänker att jag måste helt enkelt om jag vill nå mitt mål. men ibland hjälper inte måste men då tänker jag "jag åker dit och gör ett lugnt pass" men det när jag väl kommer dit så kör jag järnet! lurara mig själv lite grann ;)

jadu så långt har jag inte kommit än, tar fortfarande det enklare alternativet haha, men jag försöker så gott det går. tänker att det är bra för min kropp och att jag mår bra att äta nyttigt. jag är ganska enkel, älskar att gå ut och gå eller gå på ett löpband. finns inget annat nästan som jag gillar. det är det enda som jag gillar och gör att jag vill fortsätta :) bara gå och dumpa musik! älskar couscous,lax, fetaost och sallad. det är mums! :) så lite så, kör på bruden :) skickar några kramar tillbaka och hoppas att du har det bra :) let´s go!

2012-01-19 @ 21:46:30
URL: http://http://caroliineeg.bubbleroom.se/
Postat av: Daniella - LOTTAR UT 8 SUIT OF SWEDEN!

SVAR: mysigt :) jag svarar på kommentarer! vad ska du göra idag då? :D

2012-01-20 @ 07:09:00
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0