hemsaknad, inte hemlängtan

2012-01-31 ♥ 02:11:31

jag var inne på en annan matildas blogg imorse, där hon skrivit ett par ord som jag fastnade för. hon bor alltså i england och är liksom mig borta från "hemma". och visst finns det jobbiga stunder med det, och jag har alltid sagt att jag har hemlängtan i dessa bad moments. men där har jag ljugit. jag tänker sno matildas tanke; jag längtar inte hem, jag saknar mitt hem och alla som hör till. det heter nu mer hemsaknad. och du är en av många som jag saknar vännen. önskar att vi inte befann oss i olika länder, kontinenter och tidzoner. matildor behöver matildor omkring sig för att funka ordentligt. lika mycket som jag misstycker avståndet så uppskattar jag också motbeviset på att du och jag inte kan bli bra på bild tillsammans. tänk att båda kunde se schnögg ut på en och samma bild. helt otroligt!


onsdagsfesten, studentveckan, förväntansfulla och genuint lyckliga


Kommentarer
Postat av: matilda

åh söta du! här sitter jag och blir lite tårögd nu juuu! fastän att vi matildor inte är runt omkring varandra på riktigt, så är vi ju ändå det. så det här klarar vi fint hörrudu! <3 speciellt för att vi är så jävla schnögga!

2012-01-31 @ 17:48:32
URL: http://matildainbrighton.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0