känslomässigt svammel

2012-01-18 ♥ 03:55:27

just ikväll önskar jag att jag visste vilka ni är som läser allt jag skriver varje dag. på så sätt skulle det vara mycket lättare för mig att veta hur personlig man kan vara och hur mycket man kan öppna sig. hur ärlig och hård man kan få vara. hur svag man kan visa sig. men jag vet tyvärr inte vilka alla ni är så därför vet jag inte hur mycket jag bör säga. så idag får det räcka med att berätta att det har varit en väldigt jobbig och dålig dag. på många sätt väldigt bra, men det är alltid det där enda dåliga som drar ner en. ikväll är jag så liten. så trött. återigen går jag och lägger mig i hopp om en bättre morgondag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0