sunday, january 1st

2012-01-02 ♥ 00:46:09
en söndag i trötthetens anda. har varit helt sjukt seg i kroppen! men det blev ett fint firande igår, och en väldigt lyckad kväll. jag följde med fanny och vendela till deras vän där vi, ett gäng på 9 tjejer, bjöds på en fantastisk trerätters! god mat, trevligt sällskap och många skratt. vi avslutade med att slå klackarna i taket på slicks dansgolv.

ganska värt att offra en dags energi alltså. idag har jag bara legat i sängen, slappat, ätit gott och glott på tv. har även haft avskedshäng med grannen. han stack precis iväg mot åre, och är alltså borta när jag åker tillbaka till amerika. nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig. ett par timmar skönhetssömn, sen ska jag kickstarta igång det nya året med en promenad, lunch med pernilla och mys med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0