tuesday, january 10th

2012-01-10 ♥ 23:45:48

har hunnit med massor av saker idag. vilket utav tvekan känns i min arma kropp. först och främst upptäckte jag, såhär efter fyra månader, anledningen till att det är så jävla kallt i mitt rum... mitt fönster kan öppnas nerifrån och upp, eller uppifrån och ner. däremot går det inte att stänga ordentligt hela upp! underbart såhär när graderna ligger runt 0. sedan hann jag handla mat, fika på starbucks, åka till banken, kolla några avsnitt vänner, baka och äta brownies med josefine. nu jobbar jag på middagen medan jag ser fram emot kvällen. min värdmamma ville ta en zumbaklass, men ville inte göra det ensam. så hon ville ha med mig, och därför betalade min avgift på 500kr. så för henne kostar sex gånger zumba 1000 spänn. onödigt tycker jag men hey jag är klagar inte! hade nog sagt ja även om jag skulle behövt betala själv! :) ikväll kommer jag stupa i säng likt en nerskjuten soldat. eller så får jag jordens energikick och håller igång tills sent inatt. time will tell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0