back in boston

2012-07-05 ♥ 21:41:30
är hemma i min säng i massachusetts igen. har legat här större delen av dagen även fast jag har haft tjejen hemma. klev upp imorse och gjorde mig klar för att väcka barnen, men blev då tillsagd att gå och lägga mig igen. mamman skulle ta pojken och tjejen hade inget camp. matilda jobbar hela dagen. älskar kommunikationen! palla säga samma dag att "oh by the way, du jobbar fem timmar extra idag". efter en hel dag på flygplan och flygplatser hade jag verkligen sett fram emot att ta igen mig efter jag släppt ungarna. nu har jag tagit igen mig ändå. magen har gjort uppror vid minsta rörelse. försöker att tänka på annat men det går liksom inte just nu. förhoppningsvis går det över tills imorgon, då jag lovar att ladda upp ett gäng bilder från puerto rico. till vidare får ni nöja er med min utsikt större delen av den gångna veckan:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0