internet is back

2012-07-02 ♥ 23:26:06
jag lever! jag lovar. 75% av puerto rico hade stromavbrott harom dagen (vi lag pa stranden och markte inte ett dugg!) och da forsvann internetuppkopplingen vi sa bortskamt hade i lobbyn. som handikappade sma virrpannor har vi sprungit ner massvis med ganger for att se om det antligen funkar igen. och idag ar det antligen igang! wiii!
sedan sist har det inte hant sa himla mycket, mest pool-/strandhang, nan drink, ett par branda rumpor, nagra utlasta bocker och idag en tur till regnskogen dar vi badade i la mina falls. skriver mer nar jag har min iphone nara, hatar att skriva utan a a och o med prickar! later sotnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0