last friday night

2012-07-15 ♥ 02:00:29
igår jobbade jag kväll eftersom mina värdföräldrar firade sin bröllopsdag. jag tog med mig ungarna till bion och såg madagaskar 3. den va fett rolig, ungarna älskade den men jag var faktiskt riktigt road också. morsan, ta med wp! den va asbra.
 
dessvärre fick jag ju givetvis höra innan vi åkte att jag är hemsk. att jag är pesten själv och att jag inte är välkommen här längre. min värdpappa gav killen ett nytt legoset innan middagen (hur fan tänkte han där liksom?), och ungen blev skogstokig när jag bad honom äta hans middag. han träffade rätt och jag blev riktigt ledsen. jag ville vara här precis lika lite som han vill att jag ska vara här. så efter bion slängde jag in ungarna i huset, packade en väska och mötte upp mina vänner som varit ute på middag i wellesley. sen bjöd jag in mig själv till en sleepover hos josefine. idag har vi hängt i mallet med alex och jag har provat sushi för första gången! gillade inte riktigt konsistensen på fisken, men gurk-sushi var riktigt gott. jag är imponerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0