lyckodag

2012-07-07 ♥ 05:49:04
idag har varit en sjukt bra dag. jag har varit för glad och upprymd för att hinna skriva och lägga upp bilder som jag lovade. grabben var på riktigt bra humör redan när han kom ner imorse, och kom med ett paket som han köpt till mig i helgen när de var i maine. superstolt berättade han att han hade köpt mig ett par örhängen eftersom han tyckte att dom skulle se bra ut på mig. hur gullig? sen ville han minsann laga frukost tillsammans så att vi faktiskt kunde äta samtidigt. detta har aldrig hänt förr...? haha.
lyckan fortsatte. papput smsar att jag äntligen fått en utbetalning från försäkringsbolaget för min fotledsskada. och den utbetalningen var rätt saftig må jag säga. rätt många tusenlappar inblandatt! fantastiskt.
jag är så sjukt glad bara. magen är överlycklig. och är min mage glad så är ju matilda givetvis glad! så glad att jag unnade mig själv en klänning såhär på kvällskvisten! wiiie, längtar tills den faller ner i brevlådan!

nu är det läggdags, ska upp i tid imorn. har en laserbehandling i boston och innan det tänkte jag försöka träna lite. wiha. ♥ helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0