torsdag 19.7.2012

2012-07-19 ♥ 14:03:26

det är himla härligt att vakna upp i detta hus. allt som oftast vaknar jag vid fem när lillkillen måste gå på toa. startar spurten på sitt rum och springer med elefantfötter in i hans föräldrars rum (rakt över mitt huvud), där han givetvis måste hoppa en fem-sex gånger innan han kan kissa. detta är jag van vid nu. men imorse fick jag sova ända tills klockan ringde, alldeles i lugn och ro. min mobil blinkar för mottaget sms från min värdmamma. sen va morgonen inte lika rolig längre.


jo jag frågade givetvis min värdmamma vad i allsin dar det snälla smset skulle betyda. hon förstod ingenting. det gjorde däremot mitt värdbarn, som "skulle skämta med pappa". smset gick till mig påpekade jag lite fint, varpå världen gick under och jag fick en utskällning igen eftersom jag inte fattar nånting. det var en grej mellan henne och hennes far. och hon har rätt, jag fattar inte det, men att be om ursäkt är alltid omöjligt.


Kommentarer
Postat av: Malin

"Well hello, Gandalf" ...

2012-07-19 @ 18:53:52
Postat av: Malin

"Oh, sorry... I mean Hagrid"

2012-07-19 @ 18:55:34
Postat av: Malin

"Do you still have an owl livin' in your ugly hair?"

2012-07-19 @ 18:58:51
Postat av: Mammut

Hmm, är du säker på att det är Shari som skrivit då? Du är väl ändå bara en... Eller så har hon vidarebefodrat nåt hon fått av misstag? Har du frågat henne vad hon menade med sitt snälla sms, du kanske får en förklaring? Puss på dig, Du Vackra kvinna!!

2012-07-19 @ 22:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0