trouble in paradise

2012-07-11 ♥ 17:46:28
blöh. blöööööööh. typ så. försöker fixa det här med att åka hem till sverige och förnya visumet. först och främst är flygbiljetterna 200 dollar dyrare än i måndags när jag började titta, och sen för det andra vill ambassaden att jag postar in mitt visum eftersom det "bara" är en förnyelse. enkelt och smidigt så klart, men jag har inte tid att posta visumet. jag kan ju bara vara hemma 8 arbetsdagar. så nu är jag sur. känner mig sådär apatisk. vill inte riktigt fixa utan tittar bara runt omkring mig och filosoferar. kände att det blev en lite svårare match än jag tänkt mig. har ju bara tänkt att ringa två samtal så var det klart, men icke! ska försöka lösa det bäst det går dock. håll tummar och tår, tack!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Okej då håller jag tummar och tår.

2012-07-12 @ 10:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0