let's finish what we started, don't you leave me broken hearted tonight

2012-06-04 ♥ 21:36:31

idag är det 12 grader, regn och rusk. kylan kryper in under skinnet och kyler ner en som tusan. så efter morgonens träningspass tog jag en varm dusch, kokade te och hyrde film med fjärrkontrollen. hann även med att skypa med 3/4 av familjen persson-karlsson. det skulle hälsas hem så mamma och pappa, marianne hälsar! bestämdes även att jag ska flytta in hos emma i örebro när jag blir sverigebo igen. emma har lovat att försörja mig, så jag ska bli hemmafru! bra plan va? hehe, nja kanske inte riktigt så, men jag ska iallafall dit och hälsa på :) tänk att jag bara har 99 dagar kvar som au pair. låter ju inte särskilt mycket om man tänker efter. 99 dagar, 14 veckor, 3 månader. välj vilket du vill, men snart är jag fri som en fågel igen!


Kommentarer
Postat av: Emma

2012-06-05 @ 20:46:53
Postat av: Emma

Gud vad jag lääääääängtar! Det ska bli så sjukt kul att få hem dig, inte bara till Sverige utan hem till mig i Örebro! :)



Jag såg din kommentar, jag ska kika på ledighet och hur mycket det kostar mig att hälsa på! :)

2012-06-05 @ 20:47:49
URL: http://omlivetsomemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0