ready, set...

2012-06-26 ♥ 22:19:29
att packa i allra sista minuten är något jag är expert på. ofattbart bra. vanligtvis så tänker jag ut långt i förväg vad som ska med, men kommer aldrig till skott att bara lägga ner det i väskan förrän jag måste. men när jag väl gör det så går det ju fort, eftersom jag mentalt redan är färdigpackad och klar. denna gången är det dock annorlunda... vet inte om jag ens har fattat att jag ska åka utomlands än? ju färdigare jag känner mig, desto osäkrare blir jag, och jag måste packa upp och packa om för att inse att "just ja, det där ska ju med också". men nu så tror jag (ännu en gång) att jag är helt redo för en vecka i karibien. hjärnan tog semester redan i måndags. själen kommer nog inte checka ut förrän jag lagt mig i en solstol på en vit sandstrand. innan jag slutar har jag väl ändå ett par hundra "men packade jag ner det eller vart tusan la jag det!?". egentligen spelar det ingen större roll, behöver ändå underhållning medan grabben spelar wii. och om ett dygn är jag i puerto rico!
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

NICE!!!!! LÄNGTAR! :D <3

2012-06-26 @ 23:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0