friday, march 2nd

2012-03-03 ♥ 06:50:14

mysdag med Josefine, och myskväll med Johanna. har sett the help för första gången, och den var faktiskt väldigt sevärd. inte min typ av film egentligen, men den var otroligt bra och fin. hann även med att skratta åt ariella, dansa med brandsta city släckers, äta fruktsallad och snacka massa strunt med Johannas värdföräldrar. har precis kommit hem till sängen. det är ett under att jag sitter här. sist det snöade så här vansinnigt mycket fick vi strömavbrott i en och en halv vecka... väglaget ikväll var minst sagt otrevligt. såg ingenting för all snö, och helljusen gick inte att använda, för de bara reflekterades tillbaka i snöflingorna. och har man vinterdäck på bilen i detta land? näpp. kom hem helskinnad åtminstone, och bilen sitter ihop! men visst hann vi ner och sladda i väggrenen. så tjejer, om snöar det såhär fler kvällar så tänker jag bjuda in mig själv för övernattning, bara så ni vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0