i allra tröttaste läget

2012-03-29 ♥ 21:28:53

tanken var att jag skulle posta en massa bilder från new york och veckan med min familj, men det blir inte alltid som man tänkt sig. att komma igång och jobba igen har varit sjukt tungt och jag har varit tröttare än nånsin. så det har helt enkelt inte blivit av. men ha tålamod mina fina!

idag var tanken boot camp men det sket sig också. jag var för sur och josefine fastnade i sängen, och till slut blev det bara lite för sent. så vi bakade bullar istället. och gjorde pannkakor. en helt okej dag trots det bittra utgångsläget (jag lyckades vakna 03.39 alldeles på fel sida utan att kunna somna om). nu ska jag köra ut ena ungen på playdate och hålla tummarna för att den andra får tag på sin kompis. lugn och ro skulle sitta alldeles finfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0