söndag 19.3.2012

2012-03-19 ♥ 04:04:01
har haft ännu en grym dag. sov ut och vaknade till pannkaksfrukost. efter det åkte jag och elise på balklänningsjakt. in gick jag i hopp om att komma ut med en fantastisk svart klänning, och jag var väldigt bestämd och insyltad på svart. ut kom jag med en klänning allt annan än svart kan jag ju säga. kan inte riktigt bestämma mig för vad den är, men typ röd-korall-rosa-aktig nånstans... sjukt fin och jag är huuuur nöjd som helst. ge mig april nuuu!
efteråt blev det lunch på chili's där jag åt den godaste kycklingburgaren jag någonsin smakat! fabulous. chillade innan vi drog till american eagle outfitters där jag provade lite kläder som jag sedan fick av erin. kom ut med en supersöt sommarklänning och en fransväska. kan visa helgens shopping en annan gång (utom balklänningen tror jag, hemlis!).

efter allt detta var ju helt slut båda två så vi drog tillbaka till elise och la oss i hennes hängmatta och bara låg innan det var dags att åka hem. hemma kom josefine över, för vi har ju faktiskt varit en hel dag utan varandra (hör och häpna!) så vi var tvungna att hänga lite! nu är det läggdags om jag nånsin ska komma upp imorgon. men jag är så excited för denna vecka så jag kommer nog att leva på adrenalin hela veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0