thursday, march 1st

2012-03-02 ♥ 02:13:35

och så var det mars. här snöar det som aldrig förr, och jag dras med min nedrans förkylning. eftersom jag har absolut noll roliga saker att skriva om kikade jag tillbaka i arkivet på min gamla blogg för att se vad jag gjorde för exakt ett år sedan. och vad gjorde jag? jo jag gnällde över att jag var förkyld och mådde som en påse skit. kanske kan kalla det för mars-syndromet om det återkommer även nästa år. får se.
nu sitter jag i vardagsrummet hos josefine, medan hon jobbar med sina värdbarn. tidigare åt vi tacos, för min pingla är världsbäst på tacos. guacamolen hon slänger ihop på känsla är den godaste jag smakat.

mer spännande än så är inte mitt liv just nu. men vi har eventuellt något spännande på gång, men eftersom det inte är spikat vill jag inte hoppas för mycket ännu. förhoppningsvis berättar jag nästa vecka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0