tuesday, march 13th

2012-03-13 ♥ 21:15:42

termometern visar över 20 grader i skuggan och livet är bara allmänt härligt. jag drog arslet till gymmet imorse och körde body sculpting. alldeles ensam, för min kompanjon har gått och blivit magsjuk... bortsett från det, som ändå gör mig lite ledsen i ögat, så har dagen varit alldeles fin fin. vi stannade kvar i lekparken på skolgården och lekte med de andra barnen, och nu fick jag med mig en extring hem, vilket inte alls gör någonting eftersom jag var en kort från början. nu sitter vi ute i solen och gör läxor, alldeles strax ska vi åka och hämta lillgrabben innan det är middagsdags. såna här dagar är au pair-jobbet inte särskilt jobbigt ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0