världens bästa vecka

2012-03-28 ♥ 04:35:45

jag har varit världens sämsta bloggerska den senaste veckan. de flesta av er vet säkert varför. och anledningen är prioriteringar. jag har precis släppt av min familj på flygplatsen efter en helt underbar vecka tillsammans. att få kramas och gnabbas igen har varit så skönt. pussats med lillebror. haft slagsmål med syster i sömnen. skällt på pappa för att han snarkat så högt. och suttit i mammas knä (ja jag gör fortfarande det ibland fast jag är 20år). blivit väckt av en målbrottsstämmig "ja må hon leva" på födelsedagen och chillat i new york. det har varit så härligt och ha dem här att ni inte kan förstå! jag har njutit av varenda sekund (även när fötterna gjorde som ondast).


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag hoppas att du inte menar min sång!! ? :o Det var ju det finaste jag någonsin presterat! :( Jag tror att din familj får ta på sig det :p

2012-03-28 @ 15:08:51
URL: http://josefineinusa.blogg.se/
Postat av: malin

tror det var min sång hon gnällde på. jag gled (väldigt osmidigt) upp på tonen, nyvaken som jag var. de lär sig aldrig att jag inte borde börja, men för min del är det bara underhållande att se alla vakna mitti ett skutt :)

2012-03-29 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0