if you don't reach for the moon, you can't fall on the stars

2012-05-10 ♥ 16:20:40
lika chockad som förra gången det hände, men idag har jag vaknat glad, peppad och utvilad. igen. trots att det spöregnade imorse. jag tror jag håller på att bli sjuk, för detta låter verkligen inte som jag. jag var iallafall smart nog att låna min värdmammas regnjacka när vi gick ut för att vänta på bussen, och då kom jag ju liksom på att man blir ju inte blöt i en sån! fantastiskt. när jag kom hem gick jag in och bytte om, för jag skulle ut igen. i regnet, andas in den där fräscha känslan, och gå på en promenad. var ute i lite drygt en timme. jag och musiken, duschad av passerande bilar. men det gjorde liksom inget!

nu ska jag tugga i mig min havregrynsgröt innan jag ska ge packningen ett ärligt försök, och sedan ta dag i dagen. har ju cirka fem timmar kvar av den att göra vad jag vill på! :)


dagens inspiration


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0