just another manic monday

2012-05-22 ♥ 05:19:26

boxningen idag gick tydligen mycket bättre än förra gången. enligt snyggingen som leder passet har både jag och j grym teknik. jag hatälskar den killen. han kan verkligen pusha, så jag hellre skulle slå honom i nyllet än på säcken, men jag går därifrån utmattad och nöjd liksom. imponerad över att man överlevde ännu ett pass. mina knogar är dock mindre glada...

ikväll blev det bio. what to expect when you're expecting. inte alls lika bra som jag ville att den skulle vara, men visst hade den sina roliga moments! skrattade rätt mycket men det hängde inte riktigt samman. om/när den går på bio hemma, skippa den och vänta tills ni kan hyra den istället. den var ej värd att lägga biobiljetten på. nu ska jag sova, imorgon väntar taerobixx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0