lunch downtown

2012-05-29 ♥ 20:29:19

först och främst, min fina syster, jag är väldigt medveten om att bilden på wp är din, men jag kände mig ändå värd att sno den till mitt iphoneskal! :)

i mitt huvud är det måndag idag, och jag har sjukt svårt att ställa om eftersom jag var ledig igår. det känns konstigt, men bra, eftersom denna vecka blir en dag kortare än vanligt. idag drog vi in till boston och käkade lunch, och gick runt, försökte planera en eventuell new york-resa. nu är jag precis hemkommen igen men måste alldeles strax åka och hämta ungar. idag står skridskor på schemat innan vi åker hem och äter lunch, så jag ska nog packa mig lite mellanmål nu och göra mig klar för avfärd! ha en fin kväll där hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0