mammas galna helg i kanada

2012-05-27 ♥ 20:29:48

eftersom min mamma blev himla avis när jag berättade att jag skulle åka till niagara fallen, så bestämde jag mig helt enkelt för att vara världens bästa dotter och bjuda med henne som en tidig morsdagspresent. hon blev givetvis fantastiskt lycklig och hoppade glatt ned i resväskan! hon hade himla trevligt, och skålade med i våra alkohollekar. nu har jag äntligen lagt över bilderna, så här på morsdag tänkte jag väl att det kunde vara passande att visa dem! :)











mamma, jag kan tänka mig att du inte alls minns särskilt mycket av denna resa, men du hade otroligt roligt, kände dig som en 20åring och tyckte att omgivningen var fantastiskt vacker. vi hade himla mysigt, och alla mina kompisar tyckte om dig! men nästa gång vi reser tillsammans så får vi nog dra tillbaka lite på alkoholen, vi fick nog lite mycket både du och jag! tack för en underbar resa min älskade mami ♥


Kommentarer
Postat av: Mami

Haha, ja tack för en otroligt trevlig resa! Tror jag hmm, ja lite mindre alkohol nästa gång blir utmärkt, så jag minns liite mer... ;) Kram älskade unge!!! <3

2012-05-27 @ 23:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0