payback will be a bitch

2012-05-05 ♥ 17:35:43

idag vaknade jag av ett ljud jag inte kunde placera. det lät som om någon stod och hamrade någonstans väldigt långt bort, men slagen hade för långt mellanrum. sedan trillade polletten ner. bilen. kalkoner. helvete! nya, fina forden. dumma jävla kalkoner som attackerade sin egen spegelbild. vad gör man? jag hämtade nyckeln och satte igång larmet. lyckades skrämma dem ett par meter men de var ändå kvar. så eftersom jag inte kunde få bort kalkonerna ifrån bilen, klädde jag på mig och tog bilen från kalkonerna istället. frukost hos josefine blev bilens räddning. från och med nu ska jag ha ett laddat nerf gun vid fönstret varje dag. gummipilarna kommer avfyras vid minsta lilla kackel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0