personligt iphone-case

2012-05-30 ♥ 18:58:23
någon undrade hur jag gjorde mitt iphone-skal i inlägget nedan där jag valt att använda en bild på min lillebror. en av mina au pair-vänner fick ett i födelsedagspresent av tjejgänget och redan där och då bestämde jag att jag skulle ha ett också. det är beställt från kodakgallery.com, och jag valde skalet som heter "iPhone 4 Capsule Case". sedan får man ladda upp bilden man vill använda osv. sidan ser ut såhär:



det var lite knivigt att få in bilden man ville ha precis där man ville ha den, men pilla lite i photoshop eller paint och sätt en vit ram runt. det funkade för mig. just nu är det lite billigare än vanligt också, eftersom kodak gallery är på väg att stänga för att slå ihop med shutterfly.com. jag vet inte riktigt hur det är med shutterfly, men kodak skickar iallafall hem till sverige :) om inte annat får ni utnyttja eventuella kontakter i usa och be dom skicka hem!

Kommentarer
Postat av: TC

sv. Tack, aa en treo gjorde så jag blev av med den.. Fast jag skulle inte säga nej till lite åskväder heller hehe.. Riktigt mysigt att sitta inne då juu =)

2012-05-30 @ 19:16:49
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Postat av: ☛Vella☚

Huh, sånt där är rätt dyrt va?^^



Sv: Hahaha, kan inte heller undvika den tanken ;) Förra sommaren va jag o Sofie på ett koncentrationsläger (!) och plötsligt började det åska och ösregna, FATTA hur rädda vi blev!! Vi pissade typ på oss XD Nejmen åskvädret var precis över oss, det va faktiskt läskigt..

Kram!

2012-05-30 @ 20:26:17
URL: http://veso.blogg.se/
Postat av: ami

sweet låter ju inte alls tokigt! vad gick det på då? :D

2012-05-30 @ 21:31:57
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0