pretty pretty please

2012-05-08 ♥ 15:56:35

jag behöver hjälp. jag vill göra ett collage av bilder på nära och kära. mitt problem? jag sparar alla mina bilder på servern när jag är hemma och har därför mest bara bilder som är tagna i USA. alltså inga bilder på mig och er där hemma. tillsammans. eller bara på något som jag delat med er. så nu skulle jag snällt och sött med huvudet på sned och mina allra bästa valpögon be er att mejla mig bilder på er, oss. oavsett om den är 18, 1, 7 eller 10 år gammal. glada bilder från innan jag flyttade hit (och efter med om ni har fina bilder, rebecca och josefine!) så jag kan få sätta upp glada minnen på min vägg. okej? välj ut en-två favoriter så jag får vakna upp och se er varje dag! det skulle betyda världen för mig. puss!
[email protected]


Kommentarer
Postat av: elin

wiho längtar! :D

2012-05-08 @ 23:20:30
URL: http://elinbrodin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0