right where i belong

2012-05-31 ♥ 14:58:16
fast jag är otroligt trött på jobbet jag har här borta så är jag sjukt glad att jag är där jag är. det här är liksom möjligheternas land. det är så mycket kul som väntar på mig. just nu ser det till exempel ut som att jag under midsommar tillsammans med min värdmamma få hålla i en traditionellt svensk midsommarfest, och ändå hinna med en helg i new york city bara några dagar innan vi sticker till karibien. ni förstår liksom inte hur peppad man blir av detta! jag är så himla medveten om att jag rätt snart ska åka hem, och på samma gång som det är sjukt skönt, så är det ändå läskigt. ska allt detta ta slut? vad ska jag göra hemma? vad väntar? jag vill ta ett djupt andetag och liksom hålla det inne, få tiden att gå liiite långsammare så jag kan hinna med att uppleva. maj slutar idag och juni börjar imorgon. snart har jag varit här i 9 månader. en hel graviditetstid har jag varit borta, utan att egentligen märka det. konstigt hur huvudet funkar ibland.

nu ska jag göra mig klar och sen åka till fitnesstudion och förhoppningsvis boxas lite. boot camp/kickbox säger schemat, men dom gör ju lite som dom vill. sedan ska vi ut och äta lunch. ha en bra dag sötnosar!


bild från dc, bara-för-att

Kommentarer
Postat av: wannipha

jätte fin blogg

2012-05-31 @ 15:03:43
URL: http://wanniphas.weebly.com
Postat av: ami

Ja det kan jag ju verkligen förstå :D man får se, vet inte om det är en iphone eller samsung galaxy jag ska köpa xD

2012-05-31 @ 15:55:31
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0