tisdag 15.5.2012

2012-05-16 ♥ 04:45:52

jag är död. min kropp har lagt av. hade lcc-möte idag, bootcamp/kickboxning. oh my f-word god! sjukt jobbigt. spenderade halva passet i tron om att jag skulle spy. men det var ändå kul. eller typ tillfredsställande på nån undermedveten nivå, att ta ut sina frustrationer så vansinnigt. vi fick ett au pair-erbjudande om medlemskap, så jag tror nästannästannästan att vi tänker börja på detta ett par gånger i veckan. men först ska vi utnyttja vår prova-på-vecka för att se om det verkligen passar, och om det hjälper beachkroppen åt rätt håll.

efteråt drog vi till cheesecake factory för att fira anni i förskott. himla mysigt och trevligt! bra avslut på en bra dag. nu är det nattinatti som gäller i detta hus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0