back trouble

2012-11-07 ♥ 02:55:07
sitter i min säng - 20 år och redo att pensioneras. ännu en dag av fotbollsspelande på studsmattan. jag drog en sån där riktigt ful vurpa som man bara kan lyckas med genom att kliva på fotbollen. landade på nacken med benen i vädret. knak sa det och jäklar vad rädd jag blev. det gjorde rätt ont när det hände men inte mer än att man kunde skaka av sig det, det var ju mest rädslan som slog till då, men alltså nu i efterhand när musklerna stelnat... oh my god! jag vet inte ens om det är rättvist att jämföra mig med en skrumpen kärring på 95 bast. hennes rygg mår nog ändå bättre än min. well well, får sno åt mig josefines tigerbalsam imorgon så kanske det blir bättre. nu ska jag hoppa i pyjamasen, krypa ner under täcket och kika på tv tills jag vet hur presidentvalet går! myskväll is on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0