irriterad tjej

2012-11-13 ♥ 05:06:08
idag har jag jobbat tretton och en halv timme. ögonen går i kors, och jag är så sjukt irriterad. den andra barnvakten som skulle jobba nätter skulle komma 8 (och redan då hade jag jobbat fler timmar än tillåtet). 21.50 kom hon. jag var verkligen jätteirriterad. hon erbjöd mig en sovmorgon som kompensation, så jag har typ inte rätt att vara förbannad, men dealen var kvällar. på morgonen behöver jag henne inte! fan liksom. mest arg för att jag inte hann åka till starbucks med josi. hade sett fram emot att komma ut ur huset hela dagen. well well, ska försöka sova bort åskmolnet över huvudet nu, imorgon satsar jag på att vakna go' och glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0