just another manic monday

2012-11-19 ♥ 15:23:56

det har inte hänt så mycket sedan sist jag skrev. min lille blinddate gick jättebra och vi kom superbra överens. en toppendag inne i boston helt enkelt! igår vaknade jag dock ännu snorigare än jag var i lördags och det kändes direkt att större delen av dagen alltså skulle tillbringas nerbäddad. allt jag önskar mig just nu är lite kuckelimuckmedicin. hälften choklad och hälften karameller säger karlsson på taket. vi har varken god choklad eller goda karameller i detta land, så om det finns nån liten krake med bra godissmak (dvs surt, colasmakande, gärna de två första i kombination, och lakritsfritt) som vill göra gott så får denne mer än gärna skicka hit lite Karlsson-medicin. adressen fås på efterfrågan (vill man överraskas kan man fråga min mamma eller syster). tack på förhand!

idag mår jag lite bättre, men är fortfarande jättetäppt. ska iallafall ut ur huset idag. fika med Martina står på schemat! wiiiiie. efter det blir det nog ännu en dag framför tvn i ett försök att kurera mig inför helgens lilla getaway.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0