onsdag 14.11.12

2012-11-15 ♥ 03:51:51

• japp, zlatans mål nådde ända hit. även fast inte matchen visades spelade dem upp målet efter slutsignalen i matchen mellan Holland och Tyskland. och ja det var ju faktiskt jääääääligt snyggt!
• korven har gnällt hela dagen. varför förstår jag inte. skäller, gnäller och gnyr. hoppas verkligen att hon inte blir sjuk!
• har jag glömt att nämna att ena barnet har fått halsfluss? kaos.
• jag funderar på om jag brutit stortån. den är blå, svullen och icke rörlig.
• jag är så slut att ögonen svider, och går i kors baklänges. men inte klagar jag, jag älskar mitt nya jobb! dagarna har varit långa, men vi har haft väldigt kul. nu? kollaps! over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0