onsdag 28.11.12

2012-11-28 ♥ 22:03:38

onsdag idag igen. känns som att det var onsdag nyss? helgen i new york var iallafall asbra, och jag hade jättekul, även om det blev lite mycket tid på egen hand. sedan dess har jag hunnit med ett tiotimmars-pass på måndagen, följt av starbucksmys med josi och malin. igår körde jag boxningspremiär igen och brendan välkomnade mig med en otroligt oväntad kram. kvällen blev bio, breaking dawn och den var väl helt okej iallafall! idag vankades det bootcamp och träningsvärken är ett faktum! planen var lunch med tjejerna men jag fick mig en käftsmäll för vips så började jag 12.30 istället för 15. sjukt irriterande, men tur att jag faktiskt gillar mina barn detta år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0