a new host family!

2012-10-18 ♥ 17:11:46

sekunden efter att jag tryckte på publicera-knappen igår kväll för att lägga upp mitt senaste inlägg så ringde telefonen. alltså verkligen PRECIS efter jag publicerat inlägget. det var min nya värdfamiljs program director som ville bekräfta att jag bestämt mig för att åka och jobba för den familjen. yep, nu letas flygbiljetter tillbaka till boston. mitt älskade boston! jag längtar otroligt mycket, senast sista oktober är jag tillbaka i mitt andra "hem". för när man bott i boston ett helt år så lovar jag att det känns nästan lika hemma som gävle. så nu är det bara att vänta!

börjar alltså dagen på gott humör. strax kommer helena och vi ska åka förbi bland annat mark zuckerbergs hus, facebook headquarters, huset där steve jobs bodde, apples hq osv. turista lite här i palo alto helt enkelt! hoppas ni får en lika bra dag som jag tänker få!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt !! Grattis :) hoppas att du kommer att trivas nu!

2012-10-19 @ 07:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0