back in palo alto

2012-10-08 ♥ 18:23:28

och så kom jag ju fram till cali till slut, utan större problem. planet blev stående på heathrow, efter att alla hade boardat. jag märkte dock ingenting förrän jag vaknade efter två timmar och vi fortfarande stod stilla. men vi kom iväg, utan fungerande tv-apparater, och min efterlängtade "vanliga" flygplansmat hade tagit slut så jag fick nöja mig med en vegetarisk gegga på aubergine, vilket var sådär gott... jag somnade om och sov minst 65% av restiden och när jag kom fram på SFIA så väntade en taxi på "Ms Linden". väl här möttes jag av ett tomt och mörkt hus, vilket var otroligt skönt!

välkomnades tillbaka till USA av min finis över skype, trots att klockan var jättesent i boston! sedan blev det väl läggdags här också och jag somnade nog strax efter midnatt. vaknade upp med jordens dunderförkylning, så dagens enda plan är en promenad till cvs där jag ska köpa halstabletter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0