hurricane sandy

2012-10-29 ♥ 03:55:33

har haft en mysig dag med josi. spenderade ett par timmar i mallet. så himla skönt att vara tillbaka. det sjuka är att det känns som att jag aldrig varit nån annanstans. det kändes så himla "som vanligt" att gå där med josefine, att jag knappt minns att jag någonsin varit utan henne. vi köpte kinamat tillslut och åkte hem hit för mys i soffan.

imorgon är skolorna stängda. hurricane sandy ska slå till inatt, men starkast ska den vara på tisdag-onsdag om jag fattat rätt. det är svårt att veta vad man ska förvänta sig. vi är beredd på strömavbrott i år igen. men förra året var det ingen orkan som drog in, så det blir nog värre skador i år. jag var lite skraj ett tag, sen lugnade mina värdföräldrar mig, men jag är fortfarande väldigt orolig. det jobbiga är att det är så ovant att orkaner ens händer för en liten norrlänning som mig själv, och det känns så himla ovisst. men som sagt, det ska mest bli "heavy rain and STRONG winds". blir vi strömlösa så kommer ju internet dö också, men jag uppdaterar så länge jag kan. så får vi se. skolorna är som sagt stängda, och jag börjar kl 11 imorgon. lite sovmorgon iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0