en sista natt hemma på min gata i stan

2012-09-02 ♥ 23:34:44

sista dagen i Sverige börjar ta slut. har hunnit med massor av saker. på samma gång känns det som att jag inte gjort ett smack, eftersom jag i princip var färdigpackad och klar redan i onsdags. men gjorde det allra sista, köpte skvaller till flygen, godis till nya värdfamiljen, laddade in musik i telefonen, trixade med nya datorn, sa hejdå till farfar och hängde med en annan matilda hela kvällen. imorgon är dagen här. vill inte riktigt tillbaka. främst för att jag vet att jag måste till glezen lane först och jobba där i en vecka. vill inte! just nu känner jag att jag gärna skulle stanna hemma lite längre, men jag vet ju själv hur det skulle bli. jag skulle klättra på väggarna efter nån vecka och längta tillbaka till amerika. just nu är jag dock i allmänhet himla nöjd med mina dagar i sveariket och det känns otroligt jobbigt att lämna det trygga igen. nervöst. jag vet att jag kan och jag vet att jag egentligen vill, så jag vet inte varför det helt plötsligt känns så tveksamt. det blir nog bra. förhoppningsvis kommer fjärilarna jag väntar på när jag lyfter mot san fransisco om tio dagar. det är dit jag vill. california. dessutom är jag ju snart hemma igen. om en månad ses vi igen sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0