hjärta du

2012-09-28 ♥ 08:20:41

idag när jag slutade åkte jag mot santa clara university. eller egentligen lite före jag slutade men ändå, hade fått ett motstridigt godkännande av bossen. iväg bar det. med kartor och gps och skriva direktiv. kom fram fem minuter efter starten till andra halvlek. och så såg jag min fina vän på planen, efter tio månader! jag satt typ på läktaren och grät glädjetårar. men underbart är kort, och vi hann bara prata i typ tio minuter, men vad gjorde det? jag fick äntligen kramas med min fina fanny! åh som jag har saknat den bruden. och åh vad det värkte i hjärtat att säga hejdå igen utan att riktigt hinna ta igen allt som missats. men jag är glad för det lilla. det var så himla värt att köra bil i en timme för tio minuter med henne. fina fina du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0