ja jag lever

2012-09-10 ♥ 18:17:10
bloggen har kommit på sidan av igen. försöker ta till vara på all tid jag har med mina fina. packning, middagar, myskvällar, konserten i boston har tagit upp min tid och bloggen har alltså inte riktigt prioriterats. jag hoppas att jag ska kunna ändra på det när jag flyttat. tills dess blir det nog inte så himla mycket uppdatering. ikväll har jag hejdå-middag på cheesecake factory, imorgon är det sleepover och middag hos j, sen på onsdag har vi frukost-date med alex. och sen drar jag. tiden är knapp och det är mycket jag vill hinna med. jag lovar att skriva igen så fort jag känner att jag har tid över. nu? lunch med josi!

Kommentarer
Postat av: elin brodin

nuu har jag bloggat mera! ;)
hiih! åh lycka till nu med de nya stället. är avundsjuk*! puss fina du! <3

2012-09-12 @ 12:46:40
URL: http://elinbrodin.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0