jetlag

2012-09-16 ♥ 03:22:42
jag är så himla trött att jag knappt vet vad som är upp och vad som är ner. jag blev så jetlaggad när jag kom till boston för två veckor sedan att det satt i hela veckan. sen flyttade jag hit. ytterligare tre timmars skillnad. jag sover och sover. powernap efter powernap. lägger mig i tid. jag förstår inte? idag åkte jag och min v-pappa runt och kollade vad olika saker låg, handlade och stannade på ikea's swedish food market. dessvärre säljer inte ikea i east palo alto pepparlax, så nu vet jag inte om jag längre tror att jag överlever nio månader på västkusten... ikväll jobbar jag då mina värdföräldrar ska iväg på ett event. jag orkar inte alls egentligen, men vad gör man liksom? jag crawar socker så det sjunger om det. när jag kommer till svergie ska jag köpa flera kilo godis med mig tillbaka. punkt slut! det där med ett nytt hälsosamt liv funkar inte så stackars jetlaggade krakar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0