schema

2012-09-27 ♥ 01:00:00
sitter som ett fån framför dumburken och stirrar på mitt schema i google calendar. schemat som min värdmamma skriver in online så att det är lätt tillgänglig för oss alla. har suttit här ett tag. och stirrat. och stirrat lite till. skrattar lite lätt för mig själv. enligt schemat ska jag jobba hela denna helg igen. fast söndagen var lämnad blank. fram tills typ nyss. sedan ska jag jobba heeeeeeela oktober utan så mycket som en enda dag ledig förutom veckan i sverige. vad hände med regeln som säger att man som au pair är berättigad till minst en och en halv dags ledighet per vecka? skratta eller gråta? jag sitter här och skrattar. nej, jag ska inte jobba varenda oktoberdag. inte en chans. there's no way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0