sushi och starbucks

2012-09-15 ♥ 08:43:01

här är klockan strax efter halv tolv och jag har haft en jättebra kväll! jag blev utbjuden på middag av en tjej jag snackat med lite på facebook och så innan jag flyttade hit, stephanie heter hon. så jag mötte upp henne och en annan tjej som heter sofie för sushi. japp ni läste rätt, jag åt sushi till middag! det var ett härligt ställe med puls, tyvärr gjorde den höga musiken det väldigt svårt att prata, men det var mysigt ändå. och sushi var inte alls så illa som jag föreställt mig! efter maten hamnade vi på starbucks och satt där och bara snackade. riktigt trevliga tjejer det här!

kommer hem, min värdpappa står i köket och vi börjar snacka som att vi känt varandra hela livet. mamman och äldsta pojken kom hem rätt snart och vi hade en jättetrevlig liten pratstund i köket. åh vad det känns bra med familjen! även om tvn inte har några kanaler eller om nu bilen jag ska köra är asful, så känns familjen iallafall otroligt bra. och det är ju mycket viktigare än en flashig bil. det här blir nog asbra så småningom! åh vad jag är glad denna kväll. perfekt inledning på helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0