tisdag

2012-09-04 ♥ 22:04:57

här är klockan fyra på eftermiddagen och jag har precis börjat jobba. det var första dagen i skolan för barnen och ingen kan ha varit gladare för det än jag och josefine! så vad gjorde vi då med all vår lediga tid? jo, INGENTING. och idag var det precis vad som behövdes. medan vi gjorde allt detta ingenting hann jag göra magplask på hennes golv på grund av nivåskillnaden. hann inte alls fatta att jag ramlade förrän jag låg med näsan mot golvet. mobilerna flög, resväskan jag bar på flög den med och jag landade med en duns! slog benet så hårt att jag grät. samtidigt som jag skrattade. och grät och skrattade lite till. jag hoppas jag har ett blåmärke imorgon så att jag ha bevis för smärtan!

nu är det dags för mig att leka taxichaufför. vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0