today

2012-09-19 ♥ 08:27:00

bikiniränder, fräknar och massor med d-vitamin. 12000 steg och musik på hög volym. ny serie ansiktsprodukter och potentiellt en ny mobil inom kort. bråka om matteläxan och misslyckad potatistillagning.
jag som ogillar konflikter (särskilt om jag inte själv är inblandad men ändå befinner mig mitt i) blev otroligt tacksam när jag fick ett sms om att tjejerna skulle ses på starbucks. så jag promenerade glatt ut genom dörren kl 9 när jag slutade och mötte upp stephanie, jenny och sofie. himla skönt att få prata av sig lite! imorgon får jag "sovmorgon", eftersom min värdpappa inte tyckte att jag behövs på morgnarna om jag inte behöver skjutsa pojkarna nånstans. imorgon kommer dock städerskorna så jag måste ut ur huset kl 8.30. nu är det nattinatti. passerade min bedtime för länge sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0