Apr. 01, 2013

2013-04-01 ♥ 15:32:00

det blir allt lite glesare mellan inläggen nu för tiden. kan inte riktigt förklara varför. kanske är jag för lat eller bara sjukt omotiverad. anyhow, sedan senast? jag har hämtat josefine på logan airport och njutit av hennes sällskap, klämt handen i en elvisp, tränat, blivit bjuden på tacos, varit på en typiskt amerikansk småstadsbar med mina typiskt amerikanska killkompisar (+josefine såklart!), åkt till new york för att återförena vår fantastiska trio, druckit första lagliga drinken, fått gratis mat på tgi's eftersom jag upprepade gånger fick in annat än vad jag beställde, hamnat på ett rooftop party på hotel empire, sprungit i central park och suttit fast på en buss i överdrivet många timmar. måndagmorgon nu, kan inte förklara hur trött jag är. nästan tur att gymmet är stängt för renovering så jag slipper dåligt samvete. powernap nu, löpning senare. ja så får det bli! glad påsk i efterskott på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0