att vända på pannkakan

2013-04-30 ♥ 21:12:00
när jag vaknade imorse hade jag ju ännu inte insett att det är valborg idag. mitt humör växlade rätt snabbt när jag kom hem från gymmet och såg alla glada festbilder/statusuppdateringar osv. fick ett sting av hemlängtan, blev sur, och gick ut för att ta mina 10000 steg. straffrunda för negativ inställning hjälpte inte och jag förblev sur, tills alldeles nyss. min finfina påminde mig om att valborg är överskattat, skickade några bilder och vände tillbaka hela min dag! nu är jag back on track och happyface igen. tack jossi! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ännu en gång saknar jag den där gilla-knappen för blogginlägg!
Jag gillar starkt! :D <3

2013-04-30 @ 21:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0